Ile kosztuje współpraca z eRzecznikiem

Ile kosztuje współpraca z eRzecznikiem?

Współczesne firmy poszukują coraz to nowych metod umacniania swojej pozycji. Jedną z nich jest współpraca z eRzecznikiem, aczkolwiek nie jest to jeszcze zbyt mocno rozpowszechniony sposób działania. Warto jednak przyjrzeć mu się bliżej.

Kim jest eRzecznik?

Pojęcie eRzecznika nie jest jeszcze zbyt dobrze znane, dlatego warto w pierwszej kolejności nakreślić kim on właściwe jest. Bardzo często określa się go mianem eksperta online. Jest to narzędzie marketingowe umożliwiające marce prowadzenie oficjalnej komunikacji z klientami. Współpraca z eRzecznikiem często przyrównywana jest do marketingu szeptanego z uwagi na obecność profilu, z którego pochodzą wypowiedzi. Są one zamieszczane na platformach, forach internetowych czy też w social mediach.

Kto to jest eRzecznik

Innymi słowy wszędzie tam, gdzie istnieje możliwość prowadzenia dialogu z klientami. Dodatkowo wykorzystuje się w przypadku tego rozwiązania różnego rodzaju aplikacje monitorujące i szereg innych narzędzi usprawniających prowadzenie tego typu działań. Kluczowe znaczenie ma tutaj fakt, że w przypadku eRzecznika oficjalnie wykorzystuje się nazwę marki, a profil zawiera wyraźną informację, że ją reprezentuje. Umiejętnie przeprowadzona kampania może przynieść firmie szereg korzyści, a przede wszystkim korzystnie wpłynąć na jej wizerunek i prowadzoną komunikację. Warto zatem rozważyć rozwiązanie jakim jest współpraca z eRzecznikiem, Tu nasuwa się jednak pytanie, z jaki kosztami się ona wiąże.

Czy współpraca z eRzecznikiem ma sens i jakim wiąże się kosztem

Wielu przedsiębiorców może zastanawiać się dlaczego wybrać kampanie eRzecznika, a także jak kształtują się ceny za tego typu usługę. W tym przypadku nie ma jednej stałej stawki. Wszystko zależy od tego z jakich dokładnie opcji zdecydujemy się skorzystać. Oferta tego rodzaju usługi obejmuje bardziej i mniej rozbudowane pakiety.

Po co pracować z eRzecznikiem

Współpraca z eRzecznikiem może mieć także charakter krótko lub długoterminowy, co także wpływa na cenę. Obejmuje takie aspekty jak ilość monitorowych fraz, analizę treści, grafikę eRzecznika, ilość wypowiedzi oraz rodzaj raportu. Współpraca z eRzecznikiem wiąże się kosztem w przedziale 1100 – 2500 zł/mc.

Najniższą cenę zapłacimy jednak wówczas, jeżeli zdecydujemy się wykupić pakiet na czas jednego roku, w najprostszej wersji (pakiet basic). Nie obejmuj ona wówczas grafiki eRzecznika do kampanii, a ilość monitorowych fraz oraz ilość wypowiedzi miesięcznie jest o połowę niższa w pakiecie gold. Wynosi ona wówczas odpowiednio 2 i 50 (a w pakiecie gold 10 i 50).

Najdroższym pakietem, w przypadku którego współpraca z eRzecznikiem jest kompleksowa, jest pakiet platinium. Wówczas zarówno ilość fraz, jak i wypowiedzi są indywidualnie ustalane z klientem. Jego cena wynosi 2500 zł/mc. Jeżeli wykupimy pakiet na rok jego miesięczny koszt wyniesie 2000 zł.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *