Blog

Wady marketingu szeptanego

Co to jest i jakie są wady marketingu szeptanego? Promocja firmy w sieci wymaga dużej oryginalności i tym samym kreatywności ze strony jej właścicieli. Internet jest miejscem, gdzie przekaz reklamowy jest bardzo liczny i to sprawia, że konsumenci wymagają od firm czegoś nowego co ich zaangażuje, zaciekawi i zainteresuje. Firmy&hellip

Marketing szeptany w ubezpieczeniach

Branża ubezpieczeniowa, w ostatnim czasie zmagała się z pewnymi kryzysami wizerunkowymi, dlatego też obecnie musi ona przykładać dużą uwagę do podejmowanych przez siebie działań. Marketing szeptany w ubezpieczeniach to działanie, które może przynosić branży tej wiele korzyści. Dzięki marketingowi szeptanemu, przedsiębiorstwo może pozyskiwać nowych klientów i budować z nimi relacje.&hellip

Marketing szeptany w social mediach

Internet daje markom wiele możliwości, z których mogą one korzystać do promowania swoich działalności w sieci. Jednym z takich narzędzi jest marketing szeptany w social mediach. Dzięki niemu firmy mogą budować swój pozytywny wizerunek w sieci, a także neutralizować wszystkie negatywne wzmianki o przedsiębiorstwie w Internecie. Marketing szeptany polega też&hellip

Marketing szeptany w hotelarstwie

Promocja firmy w sieci, jest obecnie jednym z głównych sposobów na reklamowanie się. Przedsiębiorstwom z każdej branży, zależy na dobrych opiniach i rekomendacjach. Jedną z metod, która opiera się właśnie na opiniach i rekomendacjach jest marketing szeptany. Marketing szeptany w hotelarstwie jest bardzo dobrym sposobem na promowanie swojego ośrodka. Dlaczego?&hellip

Ile kosztuje współpraca z eRzecznikiem?

Współczesne firmy poszukują coraz to nowych metod umacniania swojej pozycji. Jedną z nich jest współpraca z eRzecznikiem, aczkolwiek nie jest to jeszcze zbyt mocno rozpowszechniony sposób działania. Warto jednak przyjrzeć mu się bliżej. Kim jest eRzecznik? Pojęcie eRzecznika nie jest jeszcze zbyt dobrze znane, dlatego warto w pierwszej kolejności nakreślić&hellip

Czego unikać w marketingu szeptanym?

Marketing szeptany jest skutecznym narzędziem promowania działalności w sieci. Aby działanie to przyniosło oczekiwane rezultaty, należy jednak wiedzieć, czego unikać w marketingu szeptanym. Nieprawidłowo prowadzony buzz marketing może bowiem zadziałać na niekorzyść marki. Czym jest marketing szeptany? W pierwszej kolejności warto wskazać, czym jest marketing szeptany, określany również jako buzz&hellip

Kampania, którą da się lubić. Działania reklamowe na Facebooku

Wydaje Wam się, że Facebook nie ma przed Wami tajemnic? W przypadku korzystania z prywatnego konta być może właśnie tak jest, jednak w sytuacji, kiedy chcemy rozpocząć działania reklamowe sytuacja zaczyna się kompilować. Dlatego przygotowaliśmy dla Was krótki poradnik o tym, jak konfigurować kampanie na Facebooku. O tym, że do&hellip

Marketing na forach internetowych

Fora internetowe w ostatnim czasie spycha się na boczny tor. Znacząco straciły na wartości wraz z niepochlebną sławą marketingu szeptanego. Nieumiejętnie prowadzone szeptanki, mogą wywołać prawdziwą burzę w kręgach specjalistycznych. Zdemaskowany troll to nie tylko stracony budżet, ale i słaby wizerunek marki. Czytelnicy doskonale wiedzą, kiedy użytkownik reprezentuje konkretną firmę.&hellip

Jak reagować na negatywne opinie?

Opinia w Internecie to jedna z najczęściej wykorzystywanych przez klientów form wylewania frustracji. Działania w e-commerce są obarczone dużym ryzykiem hejtu, bowiem dają możliwość zachowania anonimowości. Negatywne komentarze to, więc problem, który spędza sen z powiek wielu właścicielom  platform zakupowych online. Jak na nie reagować? Mamy kilka odpowiedzi. Czas to&hellip

Skuteczna kampania reklamowa od A do Z

Przeprowadzenie skutecznej kampanii reklamowej to nie lada sztuka. Wymaga to nie tylko wiedzy z zakresu marketingu, ale również umiejętności technicznych lub wsparcia profesjonalistów w tym zakresie. Jak zaplanować i wdrożyć udaną akcję marketingową? Mamy dla Was kilka wskazówek. Dobry start Przede wszystkim powinniśmy zacząć od podstaw, czyli od określenia celu&hellip