Blog

Marketing szeptany w hotelarstwie

Promocja firmy w sieci, jest obecnie jednym z głównych sposobów na reklamowanie się. Przedsiębiorstwom z każdej branży, zależy na dobrych opiniach i rekomendacjach. Jedną z metod, która opiera się właśnie na opiniach i rekomendacjach jest marketing szeptany. Marketing szeptany w hotelarstwie jest bardzo dobrym sposobem na promowanie swojego ośrodka. Dlaczego?&hellip

Ile kosztuje współpraca z eRzecznikiem?

Współczesne firmy poszukują coraz to nowych metod umacniania swojej pozycji. Jedną z nich jest współpraca z eRzecznikiem, aczkolwiek nie jest to jeszcze zbyt mocno rozpowszechniony sposób działania. Warto jednak przyjrzeć mu się bliżej. Kim jest eRzecznik? Pojęcie eRzecznika nie jest jeszcze zbyt dobrze znane, dlatego warto w pierwszej kolejności nakreślić&hellip

Czego unikać w marketingu szeptanym?

Marketing szeptany jest skutecznym narzędziem promowania działalności w sieci. Aby działanie to przyniosło oczekiwane rezultaty, należy jednak wiedzieć, czego unikać w marketingu szeptanym. Nieprawidłowo prowadzony buzz marketing może bowiem zadziałać na niekorzyść marki. Czym jest marketing szeptany? W pierwszej kolejności warto wskazać, czym jest marketing szeptany, określany również jako buzz&hellip

Kampania, którą da się lubić. Działania reklamowe na Facebooku

Wydaje Wam się, że Facebook nie ma przed Wami tajemnic? W przypadku korzystania z prywatnego konta być może właśnie tak jest, jednak w sytuacji, kiedy chcemy rozpocząć działania reklamowe sytuacja zaczyna się kompilować. Dlatego przygotowaliśmy dla Was krótki poradnik o tym, jak konfigurować kampanie na Facebooku. O tym, że do&hellip

Marketing na forach internetowych

Fora internetowe w ostatnim czasie spycha się na boczny tor. Znacząco straciły na wartości wraz z niepochlebną sławą marketingu szeptanego. Nieumiejętnie prowadzone szeptanki, mogą wywołać prawdziwą burzę w kręgach specjalistycznych. Zdemaskowany troll to nie tylko stracony budżet, ale i słaby wizerunek marki. Czytelnicy doskonale wiedzą, kiedy użytkownik reprezentuje konkretną firmę.&hellip

Jak reagować na negatywne opinie?

Opinia w Internecie to jedna z najczęściej wykorzystywanych przez klientów form wylewania frustracji. Działania w e-commerce są obarczone dużym ryzykiem hejtu, bowiem dają możliwość zachowania anonimowości. Negatywne komentarze to, więc problem, który spędza sen z powiek wielu właścicielom  platform zakupowych online. Jak na nie reagować? Mamy kilka odpowiedzi. Czas to&hellip

Skuteczna kampania reklamowa od A do Z

Przeprowadzenie skutecznej kampanii reklamowej to nie lada sztuka. Wymaga to nie tylko wiedzy z zakresu marketingu, ale również umiejętności technicznych lub wsparcia profesjonalistów w tym zakresie. Jak zaplanować i wdrożyć udaną akcję marketingową? Mamy dla Was kilka wskazówek. Dobry start Przede wszystkim powinniśmy zacząć od podstaw, czyli od określenia celu&hellip

Przydatne narzędzia do analizy kampanii marketingowej

Trudno byłoby określić skuteczność działań marketingowych, gdyby nie można ich było w żaden sposób zmierzyć. Promując się w sieci, łatwo zwykle udaje się zrobić precyzyjne zestawienia, które obrazują, czy powzięte działania promocyjne sprostały oczekiwaniom. Obecnie trudno byłoby sobie wyobrazić kampanię reklamową bez korzystania z narzędzi, dzięki którym wyraźnie widać, w&hellip

Co to jest strategia marketingowa i dlaczego jej potrzebujesz?

Jaki jest nasz sens istnienia? Takie pytanie egzystencjalne zadaje sobie w pewnym momencie życia wiele osób. Tego rodzaju zagadnienie można w bardzo łatwy sposób dopasować do poszczególnych firm. Jaki mamy cel? Jakie są nasze założenia rynkowe? Strategia marketingowa – pojęcia Odpowiadając sobie na takie lub podobne pytania stworzymy podwaliny do&hellip

Jak reklamować warsztat samochodowy

Prowadzenie działalności gospodarczej nie jest łatwe. W szczególności, jeżeli próbuje się swoich umiejętności na rynku, gdzie jest duża konkurencja. Do takich branż zalicza się mechanika samochodowa. Jak można wpłynąć na reklamę swojego warsztatu, aby zyskać jak największą ilość klientów? Walka o klienta Jeżeli spojrzymy na rynek to stwierdzimy, że konkurencja&hellip