Blog

Przydatne narzędzia do analizy kampanii marketingowej

Trudno byłoby określić skuteczność działań marketingowych, gdyby nie można ich było w żaden sposób zmierzyć. Promując się w sieci, łatwo zwykle udaje się zrobić precyzyjne zestawienia, które obrazują, czy powzięte działania promocyjne sprostały oczekiwaniom. Obecnie trudno byłoby sobie wyobrazić kampanię reklamową bez korzystania z narzędzi, dzięki którym wyraźnie widać, w&hellip

Co to jest strategia marketingowa i dlaczego jej potrzebujesz?

Jaki jest nasz sens istnienia? Takie pytanie egzystencjalne zadaje sobie w pewnym momencie życia wiele osób. Tego rodzaju zagadnienie można w bardzo łatwy sposób dopasować do poszczególnych firm. Jaki mamy cel? Jakie są nasze założenia rynkowe? Strategia marketingowa – pojęcia Odpowiadając sobie na takie lub podobne pytania stworzymy podwaliny do&hellip

Jak reklamować warsztat samochodowy

Prowadzenie działalności gospodarczej nie jest łatwe. W szczególności, jeżeli próbuje się swoich umiejętności na rynku, gdzie jest duża konkurencja. Do takich branż zalicza się mechanika samochodowa. Jak można wpłynąć na reklamę swojego warsztatu, aby zyskać jak największą ilość klientów? Walka o klienta Jeżeli spojrzymy na rynek to stwierdzimy, że konkurencja&hellip

Miej użytkownika na oku, czyli mapy cieplne

Mierzenie, analizowanie i wyciąganie wniosków to niezwykle istotne elementy budowania strategii e-commerce, bowiem Internet i oczekiwania użytkowników ulegają nieustannym przeobrażeniom. Niezwykle ważne w mierzeniu efektywności działania sklepu online są tzw. heat mapy, czyli mapy cieplne. Jak działają i w jaki sposób mogą podnieść sprzedaż w Waszym sklepie online? Mamy kilka&hellip

Inbound marketing, czyli stawiaj na samodzielność

Inbound marketing nie jest terminem szczególnie znanym szerzej. Zaczynamy zatem od definicji – jest on znany również jako marketing przychodzący. Charakteryzuje się skupieniem się na działaniach, które pozwalają odbiorcy samodzielnie odnaleźć nasz produkt, ofertę, stronę internetową. Jest to sposób marketingu, który ma za zasadnie zainteresowanie treścią, bez wchodzenia w interakcje,&hellip

Jaka jest najlepsza agencja marketingowa?

Dla każdego najlepsza agencja marketingowa będzie oznaczała co innego. Zazwyczaj każdy przedsiębiorca podchodzi do sprawy indywidualnie, ma swoje własne kryteria i oczekiwania w stosunki do firm podwykonawczych. Dla osób z branży najlepsza agencja marketingowa to taka, która ma najlepsze kampanie. Takie, które wszyscy pamiętają, wchodzą do popkultury, są powtarzane jako&hellip

Jakie są najskuteczniejsze kanały marketingu szeptanego?

Opinie znajomych, rodziny lub osób w sytuacji takiej samej, jak my – to najmocniej przyciąga nas do określonych towarów i usług. W cyfrowym świecie najskuteczniejsze są te zamieszczane w sieci. Które kanały marketingu szeptanego będą najskuteczniejsze? Tylko 42 proc. klientów wierzy reklamie bannerowej, ale aż 83 proc. polega na opinii&hellip

Dlaczego warto zainwestować w marketing szeptany?

Opinia internauty prawdę Ci powie? Okazuje się, że w mniemaniu większości użytkowników sieci tak właśnie jest, dlatego marketing szeptany cieszy się niesłabnącą popularnością. Statystyki pokazują, że ponad 70% klientów podczas podejmowania decyzji zakupowej sprawdza opinie, czyta recenzje i komentarze na temat danego produktu. Nic, więc dziwnego, że buzz marketing ma&hellip

Co to znaczy być „szeptaczem”?

Reklamowanie produktów i usług w internecie jest coraz powszechniejszym rozwiązaniem wśród firm, zarówno tych polskich, jak i zagranicznych. Zjawisko to jest nieodzownie związane z powstawaniem nowych zawodów i zwiększonym popytem na pracowników specjalizujących się w tej dziedzinie. Na czym polega praca tak zwanych „szeptaczy” i jakie usługi mogą nam oni&hellip